5 سال پیش 6 اسلاید 17 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • کنت بدو قسمت بعد رو بزار وگرنه خودتو کنترل میکنمااااا😐😐

    • چشم میزارم 😐
      مای نیم ایز فاطمه از اونجایی ک از اسمم خوشم نمیاد این لقبو ب خودم دادم از رو این شخصیته برش داشتم معنی هم داره تو پارت های بعدی کنت ب نیت میگه یکی از معنیای اسمشو

    • من نموخام فاطمه صیدات بیزنم میخام کنت صدات بزنم تازشم با نیت شیپت کردم حیح😐

    • اگ فاطی نمیگی بوگو FE 🤣
      فعلا نیتی در زندگی ما موجود نمیباشد 🥲🤣😐

    • متاسیفانه😔

    • حالا انشاالله در سال های آینده یک نیت مثل او پیدا میشود🗿

  • صلام صویتمح☁
    خوفیح❔
    دنبال یه کمپانی کیوت میگردیح؟؟؟☁🍓
    میخوای ایدل بشی؟؟☁🍉
    کمپانی خوب پیدا نمیکنیح؟😓
    خب چرا غصه میخورریح؟😉
    بیا تو کمپانی منح☁🥑
    درسته تازه تاسیس شدهح
    ولی اگه ایدل بشی هم کنسرت و هم فنساین داریم☁🍉🍓
    یه جای مهیج و جالب ☁🥳
    خب معطل چی هستی بیا اودیشن بدهح🥺
    اینطوری منم خوشحال میکنیح😊
    بهت قول میدم اگه ایدل کمپانیم بشی پشیمون نمیشیح🥺
    ممنونم☁❤

    • غصه نقول کمپانی بقول😐

  • آجووووو یه مدت یواشکی هی چکت میکردم چون حوصله ی اومدن توی تستچی رو نداشتم:/
    دلم خیلیییی برات تنگ شدحححح😔💙💙
    اینم که مث همیشه عالی بودددد💜💜
    منو یادت میاد؟🥺آواکادو یا آبجی جنگیت😅🥺💜💙

    • معلومه یادم میاد آواکادو کیوت خودم من همیشه میومدم تو پوروفت ببینم تست گذاشتی یا ن حتی زیر تستای قدیمیتم کامنت دادم حالتو پرسیدم 🥲
      آجی زهرا هم سراغتو گرفته بود

    • دیدم زیر تست آخرم کامنت گذاشته بود🙂💜 از این به بعد تست نمیزارم ولی توی نظرسنجی آخرم هر چی میخوای کامنت بزار با هم خرف بزنیم:)

    • آجیییی خوبی چه خبر منم فاطمه یادته ک میدونم کار داری و کم میای تستچی ولی اگ دیدی پیاممو جواب بده دلم خیلی برات تنگیده. اصلا اعصاب نداره پینترستم خود ب خود پاک شده کلی پست داشتم کلی پست ذخیره کرده بودم خلاصه اعصابم خیلی خورده ولی عب نداره امیدوارم درس شه امتحانا هم ک تموم شد نصفشونو رید😐م دیگ همین دیگ یکم تو بگو چند تا کارتون جدیدم اومده رفتم دیدم سینگ خیلی خوب بود از نات تو دی بی تی اس و بد گای بیلی هم بود کیف کردم 😂😐

    • سلام آجوووووووو عرررررر بلاخره اومددددددی ععععععر
      نه من هر روز میام تستچی ولی تست خیلی نمیزارم اگه بهم چیزی بگی سریع جواب میدم:)
      انیمیشن سینگ رو دوست صمیمیم هم بهم معرفی کرده بود امروز یا فردا میرم میبینمش شاید هم بیفته آخر هفته:/
      به هر حال دلم خییییللیییی برات تنگ شدح بود:)💜

  • عالی خیلی عالی بود

  • نخیرم من بهترینم🗿🌚

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.